Saturday, January 8, 2011

Ciri-ciri serasi bersama

I tertarik utk update blog i nie tentang alam percintaan nie.. bg kite sbgai manusia mmg xkan lari daripada takdir kehidupan untuk berjumpa n berpisah dengan seseorang manusia yang bergelar lelaki.. tetapi dunia percintaan itu x kan penah sama dengan orang lain... kebahagiaan yang dimilki oleh sesorang wanita itu semesti nyew tidak pernah sama kan... itu lew hakikat dunia kita sebagai manusia..

Sebuah perhubungan yang berkekalan adalah kerana keserasian dari dua hati.. Sekira nyew kamu dan si dia cukup serasi bersama tiada apa yang dapat memisahkan kamu melainkan ajal dan ketentuaan Tuhan... Di sini i senaraikan ciri-ciri keserasiaan bagi pasangan yang bercinta ialah :-

1. Dari awal perkenalan lagi kamu dan si dia tidak pernah sekalipun mempunyai perasaan yg tidak puas hati antara satu sama lain.

2. Kamu dan si dia mempunyai minat yang sama.

3. Di saat kamu bersedih si dia tahu cara untuk mengembirakan kamu. Begitu juga dengan kamu sentiasa tahu untuk menceriakan hidupnya walaupun si dia dlm keadaan bersedih.

4. Cara kamu berbual dengan si dia sama dengan cara kamu berbual dengan teman-teman lain. ini menunjukkan kamu x hipokrit okey!!

5. Sekiranya kamu dan si dia melakukan kesalahan dengan itu masing2 segera memnohon maaf di atas kesalahan yang dilakukan.

6. Kamu dan si dia saling menghormati antara satu sama lain dan tidak pernah memaksa melakukan sesuatu yg kamu @ si dia tidak suka.

7. Biar sesibuk mcm mane sekalipun kamu dan si dia sentiasa bersedia menemani antara satu sama lain di saat memerlukan...


:)

No comments:

Post a Comment